TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKONGSI

SEMANGAT BARU!

New spirit! here i come for seruan PERUBAHAN! al-hijrah ila mardhotillah.....

Alhamdulillah...siap juga blog versi terbaru ini sebagai enzyme pemangkin semangat baru untuk semester baru. semester 6. Ana habis je shortcase (exam) tadi yang mana tak sampai 30 minit, terus memulakan plan yang telah lama dirancang ini.

Masuk kali ni, dah 3 blog delete. kenapa? sekadar mahukan kelainan...

Jadi, untuk cuti semester 1 minggu ini, akan ana berazam untuk habiskan masa dengan banyak membaca dan membuat persiapan menghadapi Kertas Ujian Ramadhan. Juga memanaskan enjin motor ke program dakwah atau masjid.

Posting ana seterusnya JKM - Jabatan Kerohanian Masjid bukannya Jabatan Kebajikan Masyarakat, bermaustatin sebentar cuma buat 2 bulan lamanya di bumi Tanjung Karang namanya. Harap gerak kerja tak terbantut di sana.

Sedikit tazkirah di ambil dari komik dakwah. Ajakan ikhlas untuk sahabat ana, mari kita buat persiapan bersungguh-sungguh dan penuh bersemangat dalam menyambut Ramadhan. Mengapa kita boleh bersekang mata atau stay up di tengah malam untuk membaca buku tapi tidak kepada tahajjud?

No comments:

Post a Comment

"Allahurobbi..Hakikatnya, sedikit kata-kata dan komen yang berterusan daripada pembaca dan sahabat sekalian sudah mampu memberi semangat dan dorongan kepada penulis yang sedang berperang dengan masa di 'daerah' ini."

THE MOST POPULAR POST