TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKONGSI

BIDANG TERJUN KU!



Alhamdulillah......siap juga akhirnya! simple...maaf sangat. Hari ini ku tempuh dgn 1001 getaran (fine tremor) dan debaran (palpitation) bagai tercabut jantung lagaknya.

1. Hari posting JKM (Jabatan Kesihatan Masyarakat) yang pertama
2. Jumpa TDA (timb dekan akademik), Prof Za.
3. Settlekan paperwork dan surat-menyurat

Seronok tapi mencabar! Berdiskusi dengan TDA dan bertukar fikiran bukannya kerja mudah. Aku perlu lontarkan pelbagai pendapat supaya beliau dapat merespon pro and cons untuk aku cari idea dan methadologi yang terbaik dalam  program dakwah ini dan seterusnya. aku mahukan idea yang masak dan matang, mahukan kelainan dalam setiap gerak kerja

Pakaian, buku-buku dan barang-barang belum packing lagi untuk bermaustatin 2 bulan di bumi Tanjung Karang rabu ini, 18hb. Posting JKM perlu banyak masuk kampung tak seperti posting yang lain terceruk di hospital sahaja. feeling excited?

Bisakah motor akan ku bawa sekali? 2 jam lebih perjalanan ke PPUKM dengan selekoh yang tajam ditambah kurang pencahayaan lampu. Gentarkah?

wait n see......

No comments:

Post a Comment

"Allahurobbi..Hakikatnya, sedikit kata-kata dan komen yang berterusan daripada pembaca dan sahabat sekalian sudah mampu memberi semangat dan dorongan kepada penulis yang sedang berperang dengan masa di 'daerah' ini."

THE MOST POPULAR POST